duminică, 6 decembrie 2015

Bucuria gustului si BUZZStore

               Am inceput in noiembrie o minunata campanie BUZZStore si Bucuria gustului. Am testat noile Tartino, branzica tartinabila de la Bucuria gustului.
           

                Baietelului meu i- a placut cel mai mult Tartino Natur. Si i-a placut ca sandwish-urile erau facute in joaca. Am fost si ne-am si aprovizionat cu Tartino Natur, ca s-a terminat cel mai repede. Formele branzicii la iesirea din tub l-au fermecat si mai tare. 



Nepotului meu i-au placut toate 3 sortimente Tartino.

               Asa ca toata familia a fost incantata de noile Tartino. Iar faptul ca au diferite forme i-a incantat atat pe cei mici cat si pe cei mari. Multumim pentru aceasta campanie delicioasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu